Acest site este operat de Alma Pardoseli SRL.
Alma Pardoseli SRL este o persoană juridică română, cu sediul social în Bucuresti, str. Delfinului nr. 6, bl. 42, sc. 3, et. 6, ap. 170, sector 2, Registrul comertului: J40/17468/06.12.201, CIF: RO4026787, Cont bancar: RO76BREL0002001910700100, banca: Libra Internet Bank, showroom: str. Fantanica nr. 14, sector 2, reprezentata legal de catre: Daniel Enache, denumită în continuare “Societatea”
Orice persoană care accesează site-ul www.almaparchet.ro și se înregistrează în mod valabil, comunicând Societatii toate datele necesare, va fi denumită în continuare “Utilizator”.
Orice utilizator care a transmis si finalizat o comanda cu privire la unul din produsele puse in vânzare pe site-ul www.almaparchet.ro va fi denumit in continuare “Client”.
Prin accesarea site-ului www.almaparchet.ro toți utilizatorii consimt sa respecte termenii si condițiile prezentate mai jos, precum si legislația aplicabilă in domeniu.
Art. 1. DEFINIȚII
Pentru îndepărtarea oricăror interpretări contrare, in înțelesul prezentului contract, următorii termeni au definițiile date mai jos:
Site- reprezintă domeniul www.almaparchet.ro precum și subdomeniile acestuia.
Comanda - reprezintă documentul electronic, generat ca urmare a accesării site-ului www.almaparchet.ro de către un Utilizator care a acceptat termenii si condițiile de utilizare prezentate pe site. Prin lansarea unei comenzi pe site, Utilizatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Societatea își derulează operațiunile.
Contractul - reprezintă o Comanda confirmată în prealabil de către reprezentanții Societății, prin care se acceptă livrarea produsului sau a produselor comandate de Client cu respectarea prevederilor impuse de O.U.G 34/2014 privind contractul de furnizare de produse încheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează in mod exclusiv, înainte si la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicație la distanta.
Serviciu– serviciu pus la dispoziție de către Societate prin intermediul platformei online ce poate fi accesată la www.almaparchet.ro – reprezintă serviciul de comerț electronic condus exclusiv pe porțiunile publice disponibile ale site-ului, în sensul acordării posibilității Utilizatorului/Clientului să contacteze produse și/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzând și alte mijloace de comunicare la distanță dar fără a se limita la acestea (inclusiv telefonic).
Produse – orice produs încărcat pe pagina corespondentă adresei web www.almaparchet.ro cu mențiunea ca, in anumite situații, pot exista eventuale diferențe, nesemnificative, care nu sunt apte sa modifice caracteristicile esențiale, de baza, ale produsului.
Data intrării in vigoare a contractului - este data confirmării Comenzii de către reprezentanții Societatii.
Specificații – toate specificațiile privind produsele încărcate pe site, astfel cum acestea au fost puse la dispoziție de producător.
În cazul în care, între specificațiile puse la dispoziție de producător (caracteristici, culoare, etc, enumerarea având caracter exemplificativ si nu limitativ) si cele prezentate pe site apar diferențe ca rezultat al modificărilor impuse de producători rezulta alte diferențe cauzate exclusiv de către producător, Societatea nu își asumă răspunderea privind imaginea produselor prezentate pe site-ul www.almaparchet.ro, ori a diferențelor (caracteristici, culoare, forma) cauzate exclusiv de către producător.
Membru/ Client - persoana fizică, persoană juridică sau orice altă entitate juridică care are sau obține acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare între Vânzător pe de o parte și acesta pe de altă parte și care necesită crearea și utilizarea unui Cont;
Cont - ansamblul format dintr-o adresă de e-mail si o parolă care permit unui singur Membru accesul la zone restricționate ale Website-ului prin care se face accesul la Serviciu;
Tranzacție - încasare sau rambursare a unei sume rezultată din vânzarea unui Produs / Serviciu de către Vânzător către Client.
Prezenții termeni si condițiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului de vânzare-cumpărare la distanța și se vor supune prevederilor O.U.G. 34/2014.
ART. 2. CONDITII GENERALE SI ACCEPTAREA T&C
2.1. Platforma www.almaparchet.ro, este destinată persoanelor care întrunesc următoarele condiții:
au cel puțin 18 ani;
au parcurs etapele înregistrării în calitate de Membru;
dreptul de a utiliza Platforma www.almaparchet.ro, nu a fost suspendat sau retras de Societate, indiferent de motivul suspendării sau al retragerii.
2.2. Aderarea la Platforma www.almaparchet.ro, în calitate de Membru, inclusiv prin utilizarea Website-ului, implică acceptarea acestor Termeni și Condiții.
2.3. PRIN BIFAREA CĂSUȚEI ”ACCEPT TERMENII ȘI CONDIȚIILE” MEMBRUL ÎȘI DĂ ACORDUL, MOD EXPRES, SĂ RESPECTE TOATE CLAUZELE DIN ACEST SET DE TERMENI ȘI CONDIȚII, PRECUM ȘI ORICE ALȚI TERMENI ȘI CONDIȚII SPECIFICE APLICABILE INDICATE ÎN CADRUL MAGAZINULUI VIRTUAL.
2.4.ACCEPTÂND TERMENII SI CONDIȚIILE, MEMBRUL IA LA CUNOSTINTA DE CONDITIILE DE PRELUCRARE A DATELOR PERSONALE CONFORM POLITICII DE CONFIDENTIALITATE, CARE ESTE PARTE INTEGRANTA DIN ACEST SET DE TERMENI SI CONDITII.
2.5. TOTODATĂ, PRIN PLASAREA UNEI COMENZI PRIN INTERMEDIUL MAGAZINULUI VIRTUAL DIN WEBSITE, SUNTEȚI DE ACORD CĂ ACEASTA IMPLICĂ O OBLIGATIE DIRECTĂ DE A PLATI SOCIETĂȚII CONTRAVALOAREA PRODUSELOR COMANDATE, PRECUM ȘI A EVENTUALELOR TAXE DE TRANSPORT.
2.6. DACĂ NU SUNTEȚI DE ACORD CU PREVEDERILE DIN ACEST SET DE TERMENI ȘI CONDIȚII SAU, DUPĂ CAZ, PREVEDERILE ACTUALIZATE ALE TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR, VĂ RUGĂM SĂ ÎNCETAȚI UTILIZAREA PLATFORMEI www.almaparchet.ro. DE ASEMENEA, PUTEȚI SĂ ADRESAȚI O CERERE DE DEZACTIVARE A CONTULUI ȘI A CALITĂȚII DE MEMBRU LA ADRESA: vanzari@almaparchet.ro.
2.7. Ștergerea Contului și dezactivarea calității de Membru ca urmare a unei solicitări din partea Membrului nu va aduce atingere drepturilor și obligațiilor născute între părți (i.e. Membru și Societate) până la data încetării calității de Membru, inclusiv în contextul comenzilor / achizițiilor de produse lansate de un Membru / Client prin intermediul Platformei www.almaparchet.ro.
2.8. Revocarea consimțământului și ștergerea contului de Membru are ca efect inclusiv ștergerea datelor cu caracter personal, cu excepția datelor cu caracter personal a căror prelucrare este necesară și ulterior ștergerii Contului (pentru detalii, a se vedea Politica de Confidențialitate).
3. CONTINUT
3.1. Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând, dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a Societatii, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
3.2. Utilizatorilor www.almaparchet.ro nu le este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Societate, includerea oricărui conținut în afara Website-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Societății asupra conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, fără acordul expres și prealabil al Societății în acest sens.
3.3. Orice conținut la care un Utilizator www.almaparchet.ro are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența Termenilor și Condițiilor.
3.4. Utilizatorul www.almaparchet.ro poate copia, transfera și/sau utiliza Conținutul numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederi ale Termenilor și Condițiilor.
3.5. Niciun conținut transmis către un Utilizator www.almaparchet.ro, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Societății și/sau a angajaților / reprezentanților Societății care a mijlocit transferul de conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul Conținut.
3.6. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezenții Termeni și condiții.
4. NEWSLETTER ȘI ALTE COMUNICĂRI
4.1. În momentul în care Membrul master/invitat își creează un Cont on-line, acesta are dreptul de a-și exprima consimțământul cu privire la primirea de comunicările comerciale (newslettere și/sau alerte) din partea Societății constând în informații cu privire la oferte de produse / servicii, invitații de a participa la campanii și loterii, studii, chestionare, sondaje de opinie), transmise prin poștă electronică (e-mail, SMS) și/sau apel telefonic.
4.2. Opțiunea cu privire la acordul emis de către Membru, poate fi modificată în orice moment, în maniera descrisă în cadrul Politicii de confidențialitate și prin adresarea unei solicitări în acest sens în răspuns la orice comunicare primită.
4.3. Societatea își rezervă dreptul de a selecționa Membrii care și-au exprimat anterior acordul expres de a primi newsletter și/sau alerte, cat și dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru, în situația în care va avea motive întemeiate să procedeze în acest sens, raportat la conduita ori solicitările abuzive ale Membrului respectiv. De asemenea, Societatea poate înceta să transmită newsletter și alte comunicări către o parte din membri, în măsura în care decide să își restrângă activitățile de marketing.
Art. 5. OBIECTUL CONTRACTULUI
5.1. Obiectul Contractului îl constituie vânzarea produsului/produselor comandate pe site de către Client si confirmate pentru livrare de către reprezentanții Societatii. În comanda vor fi înscrise in mod obligatoriu: caracteristicile produsului, prețul de vânzare al produsului/produselor comandate, modalitatea de plată, precum si termenul de plată.
5.2. Pentru produsele care sunt realizate la comanda (parchet, covoare, trepte lemn, mese tablouri, etc.) după plasarea comenzii pe site, Clientul va fi contactat de către reprezentanții Societatii pentru a confirma detaliile comenzii si pentru a stabili modalitatea in care Clientului ii va fi pus la dispoziție mostra produsului comandat.
5.3. Proprietatea asupra produselor va fi transferată la momentul livrării produselor către Client in locația indicata in comanda, înțelegând prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrărilor efectuate de personalul Societății.
5.4. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat Clientului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către Client să transporte produsele, iar această opțiune nu a fost oferită de către Societate, fără a aduce atingere drepturilor Clientului față de transportator.
6. COMANDA ONLINE
6.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adăugarea produsului/produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, sau finalizării comenzii, nu atrage după sine rezervarea automată a acestuia.
6.2. Prin finalizarea comenzii, Clientul își asumă că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte și complete la data plasării comenzii, denumită în cadrul acestui document și comanda emisă.
6.3.Societatea poate denunța unilateral comanda efectuată de către Client, în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
datele furnizate de către Client pe Website sunt incomplete sau incorecte;
activitatea Clientului pe Website poate și/sau produce daune de orice natură, sau prejudiciază în orice fel Societatea și/sau partenerii acestuia;
6.4. În situațiile de mai sus, dacă prețul a fost achitat, Clientul va avea dreptul la restituirea prețului, fără restituirea niciunei sume cu titlu de dobândă ori daune-interese;
6.5. Clientul poate renunța la o comandă efectuată, atunci când este contactat în conformitate cu Clauza 6.3;
6.6. Detaliile de livrare a produselor incluzând dar nelimitându-se la timpul necesar livrării nu constituie o obligație contractuală din partea Societății, fără ca vreo parte sa poată pretinde celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma încălcării acestora. Comenzile se vor procesa si livra in limita stocului disponibil.
Art.7. PRETUL DE VANZARE. MODALITATI DE PLATĂ
7.1. Prețul de vânzare al produselor este cel afișat pe site. Prețul afișat include TVA, precum și orice altă taxă aplicabilă (mai puțin cheltuielile de livrare ale produsului/produselor). Prețul de vânzare poate fi modificat de către Societate, in orice moment fără o notificare prealabilă.
De asemenea, in functie de volumul comenzii, de pretul acesteia, de produsul comandat ori de gradul de fidelitate a clientului, pretul final al produselor poate fi negociat, independent de valoarea afișata pe site. Societatea isi rezerva dreptul exclusiv de a refuza o negociere in masura in care aceasta poate fi in detrimentul activitatii economice a Societatii. In urma negocierii, pretul rezultat nu poate fi superior celui afisat pe site, cu exceptia unor cazuri justificate precum comandarea anumitor produse ori anumitor cantitati de produse, cu un anumit termen de livrare solicitat de catre client dar care ar genera pentru furnizor un efort suplimentar fata de cel normal, generat de o comanda uzuala.
7.2. In momentul confirmării comenzii, Societetea va emite o factură pentru produsele ce urmează a fi livrate, Utilizatorul fiind obligat să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii în conformitate cu legislația in vigoare, asumându-si intreaga responabilitate pentru exactitatea acestora.
7.3. Modalitățile de plată sunt:
Plata prin transfer bancar
Dovada plății va fi transmisa de client către Societate la adresa de e-mail vanzari@almaparchet.ro, livrarea urmând a fi efectuată numai după intrarea banilor în contul Societatii.
In cazul plaților prin transfer bancar Societatea nu este / nu poate fi făcută responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutara aplicate de către banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poarta numai clientul.
Plata in numerar - in lei, integral, la livrare sau in cazul livrării produsului printr-o firmă de curierat, plata acestuia se va face curierului delegat, respectiv firmei de curierat, pe baza de chitanța ca si act doveditor al platii. Efectuarea plății de către client reprezintă acceptul privind conformitatea produsului/produselor livrate.
Art. 8. LIVRAREA PRODUSELOR
8.1. Livrările se vor efectua în medie, între 3-30 zile lucrătoare de la efectuarea comenzii, excepție făcând zilele de sărbătoare legală. În cazul anumitor produse, termenul de livrare poate suferi modificări, Clientul urmând a fi anunțat de acestea in email-ul de confirmare a comenzii, prin email sau apel telefonic.
8.2. Cu privire la ridicarea personala de la sediul Societate, aceasta se poate face dupa lansarea comenzii de catre client acestuia comunicandu-i-se data si ora la care poate ridica produsul, daca este cazul, avand in vedere ca exista posibilitatea ca la trimiterea comenzii aceasta fie sa nu se regaseasca, fie sa se regaseasca doar partial pe stoc. In lipsa confirmarii mentionate anterior, clientul se poate prezenta in vederea ridicarii produsului comandat, insa exclusiv pe riscul sau, existand posibilitatea ca la data prezentarii sale, fara o confirmare in prealabil, produsul comandat sa nu fie disponibil Societatii, neasumandu-si niciun fel de raspundere in acest caz.
8.3. Livrarea se face numai pe teritoriul României.
8.4. In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, Societetea va anunța Clientul cu privire la termenul estimat al livrării.
8.5. In cazul in care Clientul nu furnizează informații corecte cu privire la facturare sau livrare, Societatea va putea refuza livrarea, fără ca acest lucru sa se considere o încălcare a Contractului, sau va putea stabili un nou termen de livrare, după îndeplinirea lipsurilor.
8.6. In masura in care Clientul nu este gasit de catre firma de curierat la adresa specificata in comanda, ori adresa specificata in comanda nu este completa sau contine inadvertente, de natura a face imposibila livrarea comenzii, precum si in cazul in care livrarea ar trebui sa se realizeze intr-o locatie improprie, de natura a pune in pericol integritatea curierului, fapt care face imposibila livrarea, clientul este raspunzator in integralitate pentru contravalorea transportului.
8.7. In masura in care clientul revine si resolicita comanda, toate costurile legate de noul transport sunt in sarcina sa.
8.8. In masura in care clientul, ulterior lansarii comenzii, anunta, in orice mod, Societatea despre intentia sa de a nu mai prelua produsul comandat, ori refuza preluarea produsului livrat prin curierat, pretul nefiind achitat, clientul este raspunzator integral de intregul cost al transportului ori de eventuale cheltuieli suportate de Societete ca urmare a lansarii comenzii asupra careia s-a renuntat nejustificat.
8.9. In masura in care clientul achita contravaloarea produselor insa pana la momentul livrarii/ridicarii lor se razgandeste, nejustificat, anuland comanda ori refuzând preluarea produselor, Societatea va restitui pretul achitat, urmand ca din acesta sa se scada eventualul cost al transportului - daca acesta a fost efectuat - precum si orice alta suma reprezentand eventuale speze suportate de Societete ca urmare a lansarii comenzii asupra careia s-a renuntat in mod nejustificat.
8.10. Societatea va include în coletul expediat către Client, în funcție de tipicul fiecărui produs, toate documentele necesare care să ateste achiziționarea produselor/serviciilor de către Client.
Art. 9. GARANTII
9.1. Toate produsele comercializate pe site, beneficiază de condiții de garantie conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor, producatorul fiind unic responsabil pentru eventuale lipsuri, deficiente, neconformitati, etc., enumerarea avand caracter exemplificativ, aceasta cuprinzand in esenta toti factorii avand legatura directa cu producatorul.
9.2. Produsele comercializate de Societete sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producător in parte.
9.3. Societetea poate limita capacitatea de achizitionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.
9.4. Imaginile prezentate pe site au caracter informativ. Lemnul fiind un material natural cu aspect unic, fiecare produs prezintă specificitate proprie de textura si uniformitate. Pentru a vedea/ inspecta conformitatea si caracteristicile proprii produsului va invitam în magazinul aflat pe strada Fantanica, nr. 14, sector 2, Bucuresti.
9.5 De asemenea, orice reclamație privind deficiente ale produsului/produselor achiziționate pot fi făcute direct pe adresa vanzari@almaparchet.ro sau la sediul Societatii in termen de 14 zile de la recepție.
9.6. Fiecare produs comercializat de Societate beneficiază de o garanție de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, inclusiv pentru cazurile în care informațiile privind calitatea produselor oferite de fabricantul produsului lipsesc.
9.7 .În conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Membru poate solicita în cazul lipsei conformității, repararea, înlocuirea produsului în limita stocului disponibil, sau returnarea contravalorii acestuia.
9.8. În cazul în care Societatea nu poate executa contractul din cauză că produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care Societate ia la cunoștință despre acest caz. În eventualitatea în care produsul a fost deja plătit de către Client, sumele achitate vor fi rambursate de către Societate în termen de maximum 14 zile calendaristice, conform legislației aplicabile privind contractelor la distanță.
Art. 10. RETURNAREA PRODUSELOR
Returnarea produselor
10.1 Clientul poate returna produsele achiziționate prin intermediul unui Contract, în următoarele situații:
a) Coletele prezintă deteriorări severe;
b) Produsele au fost livrate/facturate greșit;
c) Produsele prezintă defecte de fabricație;
d) Returnarea produselor pe baza de comanda.
10.2. Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, respectiv să nu prezinte sub nicio formă semne de uzură sau consum, să fie nedesfăcut, respectiv sigilat.
10.3. Clienții beneficiază de o perioadă de 14 zile din momentul primirii comenzii, pentru a se retrage din contract, fără a fi necesară justificarea deciziei de retragere și fără a suporta alte costuri în afara celor prevăzute de lege, respectiv:
costurile suplimentare de livrare, în cazul în care Clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferita de Societate; și
costurile directe legate de returnarea produselor.
10.4 Retragerea din contract implică desființarea, parțială său totală, a contractului, proporțional cu cantitatea de Produse pe care Clientul nu mai dorește să o achiziționeze.
10.5. Termenul de retragere va expira în termen de 14 zile calculate de la:
data la care Clientul, sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de Client, intră în posesia fizică a produselor; sau
în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de Client, intră în posesia fizică a ultimului produs;
în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de Client, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese.
10.6 Pentru a-și exercita dreptul de retragere Clientul trebuie să informeze Societatea cu privire la decizia de retragere, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o informare trimisă prin poștă electronică la adresa de email vanzari@almaparchet.ro. În acest scop, Clientul poate folosi formularul de contact din cardul magazinului Online - www.almaparchet.ro sau adresa de email vanzari@almaparchet.ro.
10.7 Societatea va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract.
10.8. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de Client pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul este de acord cu modalitatea de plată propusă de Societate. În acest sens, Societate va rambursa, de regulă, sumele aferente prin transfer bancar în contul IBAN indicat de Client în declarația de retragere din contract.
10.9 Societatea poate amâna returnarea sumelor către Client până la data la care Societatea primește înapoi produsele, sau până la momentul la care Societatea primește dovada că produsele au fost trimise înapoi, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Societatea va suporta costul direct al returnării produselor cu privire la care își exercită dreptul de retragere.
10.11 Conform legii, Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor returnate care rezultă din manipularea produselor, altele decât manipulările necesare pentru determinarea naturii, calităților şi funcționării produselor.
10.12 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract următoarele:
furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;
furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
Returnarea produselor pe baza de comanda.
Livrarea și returul pentru produsele pe baza de produs este supusa termenilor contractuali individuali. Produsele comandandate, deteriorat la client sau montate nu se pot returna.
Restul produselor din magazinul online Alma Parchet Se supun condițiilor legale de retur în comerțul electronic în termen de maxim 14 zile de la data livrarii fără a solicita explicații complementare pentru motivul returului.
Produsele vor fi inspectate să nu prezinte semne de purtare, folosire utilizare sau rupere de către client. Pentru o produse care prezintă astfel de semne nu se poate face returnarea banilor.
10.13. În cazul produselor menționate la Clauza 10.12. de mai sus, Societatea nu va da curs dreptului de retragere, iar Clientul va suporta orice costuri privind retrimiterea către Client a acestor produse.
Art. 11. LIMITAREA RĂSPUNDERII
11.1. Societatea nu poate fi ținută responsabilă în niciun fel în fața niciunui Membru/Client care utilizează Website-ul sau Conținutul, altfel decât în limita articolelor ce constituie Termeni și Condiții.
11.2. În cazul în care un Membru/Client consideră că un Conținut expediat prin orice mijloc de către Societatea violează drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate să contacteze pentru detalii Societatea, conform detaliilor de contact, astfel încât Societatea să poată lua o decizie în cunoștință de cauză.
11.3. Societatea nu răspunde de Conținutul, calitatea sau natura altor domenii la care se ajunge prin legături din Conținut, indiferent de natura acestor legături. Proprietarii acelor domenii sunt exclusiv răspunzători pentru conținutul domeniilor respective.
11.4. Societatea este exonerată de orice vină în cazul utilizării Website-urilor și/sau al conținutului transmis către Membru sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul Website-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Societatii, atunci când această utilizare a Conținutului poate sau produce pagube de orice natură Membrului, Clientului și/sau oricărui terț implicat în acest transfer de Conținut.
11.5. În limita prezenților Termeni și Condiții, operatorii, administratorii și/sau proprietarii Website-ului nu sunt sub nicio formă responsabili pentru relațiile sau consecințele acestora rezultând din, dar nelimitându-se la achiziții, oferte speciale, promoții, promovări, sau oricare alt tip de relație / legătură / tranzacție / colaborare / etc. care pot apărea între Clienți.
11.6. Materialele de promovare (incluzând dar nelimitându-se la bannerele de campanie), utilizate pentru prezentarea fiecărei campanii pe site și/sau pe pagina de Facebook a companiei, au caracter exclusiv de promovare a brandurilor, fără ca utilizarea bannerelor a fi interpretata ca fiind o obligație asumată de Societatea de a deține efectiv în stoc pentru scopuri de comerț, produsele ce apar sau pot să apară în cadrul acestora. Astfel, numai produsele prezentate pe Website, având indicate prețul de vânzare și caracteristicile acestora servesc scopurilor comerciale ale companiei (sunt disponibile pentru vânzare).
Art. 12. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA
Toate materialele integrate în acest site sunt proprietatea intelectuala a Societatii. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse, exceptând perioada de care este nevoie sa fie vizualizate online. Incalcarea acestei obligatii confera Societatii dreptul de a solicita daune interese.
Art. 13. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
13.1. Prezentul angajament de respectare a confidențialității explică toate aspectele cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și asigură respectarea tuturor principiilor referitoare la prelucrare, stabilite de legislația în vigoare, precum și de Regulamentul (UE) 679/2016 (GDPR).
13.2. Orice prelucrare efectuată total sau parțial prin mijloace automatizate, precum și prelucrarea prin alte mijloace decât cele automatizate a datelor cu caracter personal care fac parte dintr-un sistem de evidență a datelor sau care sunt destinate să facă parte dintr-un sistem de evidență a datelor, sunt:
-prelucrate în mod legal, echitabil și transparent;
-colectate în scopuri determinate, explicite și legitime și nu sunt prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu aceste scopuri; prelucrarea ulterioară în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de cercetare științifică sau istorică ori în scopuri statistice nu este considerată incompatibilă cu scopurile inițiale;
-adecvate, relevante și limitate la ceea ce este necesar în raport cu scopurile în care sunt prelucrate;
-exacte și, în cazul în care este necesar, să fie actualizate se vor lua toate măsurile necesare pentru ca datele cu caracter personal care sunt inexacte, având în vedere scopurile pentru care sunt prelucrate, sunt șterse sau rectificate fără întârziere;
-păstrate într-o formă care permite identificarea clientului pe o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate datele; datele cu caracter personal vor fi stocate pe perioade mai lungi în măsura în care acestea vor fi prelucrate exclusiv în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de cercetare științifică sau istorică ori în scopuri statistice;
-prelucrate într-un mod care asigură securitatea adecvată, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale, prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare.
13.3. De asemenea politica Societatii se referă doar la datele furnizate pe bază de consimțământ de către Client sau Membru exclusiv pe website. Societatea nu răspunde pentru politica de confidențialitate practicată de către oricare alt terț la care se poate ajunge prin legături, indiferent de natura acestora, în afara website-ului.
13.4. Website-ul utilizează cookie-uri sau tehnologii similare pentru a asigura cea mai bună experiență pentru utilizator / client și pentru a analiza trenduri, administra website-ul, urmări utilizarea de către client în cadrul website-ului și pentru a colecta informații demografice despre baza de utilizatori ca și întreg. Datele personale vor fi păstrate într-o formă care permite identificarea pe o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate datele.
13.5. Societatea colectează date cu caracter personal, pe paginile website-ului, numai cu consimțământul Utilizatorului sau al Clientului, în următoarele scopuri:
marketing (direct) – newsletter în format electronic sau sondaje, publicitate, loterii publicitare;
marketing și promovare – comunicare pe canale media și rețele de socializare;
scopuri de cercetare și efectuarea de statistici;
trimiterea de comunicări, evaluarea comportamentului în mediile online, testare, dezvoltare, utilizare;
13.6. Utilizatorul sau Clientul îsi pot retragere consimțământul, în orice moment, acest lucru neafectând prelucrarea efectuată pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia. Retragerea consimțământului se poate face simplu prin transmiterea unui email la vanzari@almaparchet.ro sau prin orice alta modalitate agreata de parti.
13.7. În cazul in care se intenționeaza prelucrarea ulteriora a datele cu caracter personal într-un alt scop decât cel pentru care acestea au fost colectate, înainte de această prelucrare ulterioară, se vor transmite precizari privind acordul utilizatorului / clientului, referitoare la informațiile privind scopul prelucrării și orice informații suplimentare relevante solicitate care pot include:
- perioada pentru care vor fi stocate datele cu caracter personal conform criteriilor utilizate pentru a stabili această perioadă;
- existența dreptului de a solicita accesul, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării sau a dreptului de a vă opune prelucrării, precum și a dreptului la portabilitatea datelor;
- existența dreptului de retragere al consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia;
- dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere;
- dacă furnizarea de date cu caracter personal reprezintă o obligație legală sau contractuală sau o obligație necesară pentru încheierea unui contract, precum și dacă utilizatorul / clientul este obligat să furnizeze aceste date cu caracter personal și care sunt eventualele consecințe ale nerespectării acestei obligații;
- informații pertinente privind logica utilizată și privind importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări.
13.8. Clientul are dreptul de a se opune colectării datelor sale personale și poate solicita ștergerea acestora, revocându-și astfel acordul dat pentru document, și renunțând astfel la orice drept implicit specificat în acesta și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese și în orice moment.
13.9 Societatea se obliga ca datele colectate să fie folosite numai în conformitate cu scopurile declarate și să nu facă publică, să vândă, închirieze, licențieze, transfere, etc. baza de date conținând informații referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Utilizatorului/Clientului vreunui terț neimplicat în îndeplinirea scopurilor declarate.
13.10. Date furnizate către Societate pot include:
- numele și prenumele, denumirea, sediul, adresa de e-mail, adresa poștală, numărul de telefon, parolele, indiciile pentru parole și informații de securitate similare folosite pentru autentificare și pentru accesarea contului, datele necesare pentru a vă procesa plata dacă faceți achiziții, precum numărul instrumentului de plată (de exemplu, numărul unui card de credit) și codul de securitate asociat cu instrumentul de plată; date despre dispozitivul clientului.
- Informații obtinute atunci cand sunt folosite serviciile Societatii;
- Informații despre dispozitivul folosit. Se pot colecta informații despre dispozitiv (cum ar fi modelul de hardware, versiunea sistemului de operare, identificatorii unici ai dispozitivului și informații despre rețeaua mobilă, inclusiv numărul de telefon);
- Informații de jurnal incluzand detalii despre modul de utilizare a serviciilor Societetea, cum ar fi interogările de căutare;
- informații înregistrate în jurnalele de telefonie, cum ar fi numărul de telefon, numărul apelantului, numerele de redirecționare, ora și data apelurilor, durata acestora, informațiile de direcționare a mesajelor SMS și tipurile de apeluri;
- adresa IP;
- informații despre evenimentele survenite pe dispozitiv, cum ar fi erorile, activitatea sistemului, setările hardware, tipul de browser, limba acestuia, data și ora solicitării și adresa URL de referință;
- cookie-uri care pot identifica în mod unic browser-ul dvs.;
- Informații despre locație.
13.11. Datele personale colectate sau stocate, nu vor fi prelucrate mai înainte ca:
- Clientul sa isi dea consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice;
- prelucrarea să fie necesară pentru executarea unui contract sau pentru a face demersuri înainte de încheierea unui contract;
- prelucrarea să fie necesară în vederea îndeplinirii unei obligații legale care ne revine;
- prelucrarea să fie necesară în scopul intereselor legitime ale Societatii sau de o parte terță, cu excepția cazului în care prevalează interesele sau drepturile și libertățile fundamentale ale dvs., care necesită protejarea datelor cu caracter personal, în special atunci când este vorba despre datele cu caracter personal ale unui copil sau direct marketing.
13.12. Societetea va utiliza datele personale numai pentru scopul în care au fost colectate și va stoca datele numai atât cât este necesar pentru acel scop. Dacă prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract sau pentru a face demersuri înainte de încheierea unui contract, perioada de utilizare a datelor este întreaga perioada contractuală, precum și 3 ani de la data încheierii acesteia.
13.13. Accesul la datele personale este strict limitat personalului Societatii, in masura necesarului, potrivit principiului nevoii de a cunoaste ”need to know”.
13.14. Persoanele terțe care au acces la datele de înregistrare ale clientului, acces imperios – necesar în procesul de vânzare – livrare – informare sunt:
Sameday Courier – societate de curierat care preia date despre numele clientului căruia trebuie să-i livreze, adresa acestuia (sau adresa indicată de client la care ar urma să se facă livrarea) și numărul de telefon;
Societatea nu va opera transferuri de date cu caracter personal către o țară terță sau o organizație internațională.
13.15. Stocarea datelor cu caracter personal se va face atât timp cât este necesar pentru a furniza produsele și a desfășura tranzacțiile pe care clientul le-a solicitat sau în alte scopuri esențiale, precum respectarea obligațiilor legale, soluționarea disputelor și implementarea acordurilor. Criteriile utilizate pentru a determina perioadele de retenție cuprind:
- menținerea și îmbunătățirea performanței produselor, menținerea în siguranță a sistemelor și menținerea de înregistrări de business și financiare corespunzătoare, conform legislației în vigoare;
- perioada pentru care clientul si-a exprimat consimțământul sau până când urmeaza sa-si exprime intenția într-una din modalitățile prevăzute în prezenta politică de a nu mai păstra datele cu caracter personal furnizate;
- dacă este vorba despre date la care clientul are acces, acestea vor fi stocate până la stergerea lor de catre client.
- situația în care o lege prevede obligativitatea retenției datelor personale, pentru menținerea datelor relevante pentru o investigație sau date care trebuie să fie păstrate în cazul unui litigiu.
13.16. În virtutea dreptului de control al datelor, în cazul în care prelucrarea este efectuată în baza consimțământului clientului, acesta are urmatoarele drepturi:
- Dreptul de a fi informat: se referă la obligația de a vă furniza informații corecte cu privire la prelucrare datelor, în ceea ce privește modul în care sunt utilizate datele cu caracter personal;
- Dreptul de acces înseamnă/ presupune dreptul de a obține din partea Societatii o confirmare privind prelucrarea sau nu a datelor cu caracter personal, iar daca da, de a va oferi accesul la aceste date precum și informații despre cum sunt prelucrate;
- Dreptul la portabilitate se refera la posibilitatea clientului de a primi datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat precum și transmiterea acestor date altui operator;
- Dreptul la opoziție vizeaza dreptul clientului de a se opune prelucrării datelor personale atunci când aceasta deservește un interes public ori un interes legitim al nostru.
- Dreptul la rectificare se refera la corectarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor personale inexacte;
- Dreptul la ștergere/dreptul de a fi uitat înseamnă posibilitatea clientului a solicita stergerea datelor colectate fără întârzieri nejustificate, în oricare din următoarele situații: nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, retragerea consimțământului, opunerea la prelucrare, colectarea ilegală, ștergerea pentru respectarea unei obligații legale sau colectarea făcută cu oferirea de servicii ale societății informaționale;
- Dreptul la restricționarea prelucrării poate fi exercitat dacă se contestă exactitatea datelor pe o anumita perioadă, suficientă pentru verificarea datelor, dacă prelucrarea este ilegala dar nu se dorește ștergerea datelor doar restricționarea, în cazul în care Societatea nu mai are nevoie de datele personale în vederea prelucrării însa clientul le solicita pentru apărarea unui drept în instanță sau dacă s-a opus prelucrării;
- Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri.
În situația în care clientul considera că datele lui nu sunt prelucrate legal, are dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
Art. 14. UTILIZAREA ABUZIVA A SITE-ULUI www.almaparchet.ro
Se considera utilizare abuziva a site-ului orice utilizare făcută într-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislației in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii Societatii.
Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica conținutul site-ului sau de a afecta performantele serverului pe care rulează site-ul va fi considerat o tentativa de fraudare a site-ului si va pune in mișcare cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat acest fapt.
Art.15. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Societatea poate cesiona si/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia in vederea ducerii la îndeplinire a comenzii. In caz de cesiune/subcontractare, Societatea rămâne răspunzător fata de Client cu privire la modul in care persoana căreia i-a cesionat contractul își îndeplinește obligațiile fata de Client.
Art.16 - FORTA MAJORA
16.1. Exceptând cazurile în care nu au prevăzut în mod expres altfel, niciuna dintre părțile unui contract încheiat, care este încă în derulare, nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial, a oricăreia din obligațiile care îi incumba în baza contractului, dacă neexecutarea obligației respective a fost cauzată de un eveniment de forță majoră.
16.2. Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul mai sus menționat, va aduce la cunoștința celeilalte, imediat si în mod complet, producerea acestuia și să ia orice măsuri care-i stau la dispoziție în vederea limitării consecințelor respectivului eveniment.
16.3. Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul mai sus menționat este exonerat de la această obligație numai în cazul în care evenimentul o împiedică să o ducă la bun sfârșit.
16.4. Dacă în termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a acestui contract fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
16.5. Partea care invocă evenimentul de forță majoră trebuie să facă dovada imposibilității executării obligațiilor în termen de 30 zile de la data producerii evenimentului.
Art. 17. LEGEA APLICABILA. LITIGII
17.1. Orice dispută cu privire la prezenții Termeni și Condiții care ar putea sa apără intre Membru/Client si Societate se va rezolva pe cale amiabila, părțile depunând toate diligentele necesare in acest sens.
17.2. Orice dispută, de orice fel, care ar putea să apară între Membru și Societatea sau partenerii săi, se va rezolva pe cale amiabilă. Dacă aceasta nu va fi posibilă, conflictul va fi soluționat de către instanța competentă de la sediul Societății, în conformitate cu legile române în vigoare.
17.3. Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, aceasta clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
17.4. Prezentul document a fost redactat și va fi interpretat în conformitate cu legislația română.
ART. 18 DISPOZIȚII FINALE
18.1. Societatea va depune diligența rezonabile pentru a aduce la cunoștință Membrilor modificările aduse prezenților Termeni și condiții, cu ocazia primei accesări a Website-ului ulterioară acestor modificări.
18.2. În limita prevederilor prezenților Termeni și Condiții, Societatea nu va putea fi făcută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe Website din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări, etc., care nu sunt făcute de către administratorul Website-ului.
18.3. Societatea își rezervă dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natură și/sau legături pe oricare pagină a Website-ului, cu respectarea legislației în vigoare.
18.4. Drepturile și obligațiile părților, impuse de prezentul acord, precum și toate efectele juridice pe care le produce acest set de T&C vor fi interpretate și guvernate de legislația aplicabilă în România. Orice litigiu care are ca obiect acest acord va fi adus spre soluționare în fata instanțelor românești.